laupäev, 27. veebruar 2016

Tubasel lainel

51. päev -1 °C, Elverum

Täna pole ma suurt muud teinud kui üritanud oma portfooliot kirjutada. Väga kaugele ei ole jõudnud, hetkel on valmis vaid tiitelleht ja veidike teksti. Ega seal midagi keerulist ei ole, vaja on lihtsalt oma eestikeelne tekst inglise keelde panna ja veel nipet-näpet, aga laiskus on kallal ja internet segab. Magasin ka muidugi pool päeva maha, sest tervis ei ole veel päris korras ja keha vajab vist taastumist. 

Postkastist leidsin paki ja tervitused lähevad Jaanale. Järgmine nädal algab jälle kool ning reedel on kolmas praktikapäev kohalikus keskkoolis. Jah, endiselt ei ole midagi asjalikku öelda, sest kui ikka toast välja ei lähe, siis pole ka millestki kirjutada. Aga kõik päevad ei olegi vennad ja küll minu elugi varsti jälle põnevamaks muutub. Mõttes olen juba Tartu lainel ja millegipärast on ajal komme venima hakata kui midagi väga ootad. Ma tegelikult olen teadlik küll, et aeg ikka sama kiiresti kogu aeg liigub.

Kommentaare ei ole: