kolmapäev, 24. veebruar 2016

Haige

48. päev -2 °C, Elverum

Head Eesti sünnat, mu kallid sõbrad! Olen jätkuvalt haige. Kuus ööd õues elamist murrab isegi minusuguseid. Kraadiklaasi mul õnneks ei ole, seega pole võimalik endale ka palavikku külge mõõta, aga nina on jätkuvalt kinni ja kurguvalu pole ka kuskile kadunud. Nagu eile kinos selgus, siis pooled meie kursuselt on haiged ja ülejäänud jäämas. Oleks mul täna parem enesetunne olnud, oleks õue läinud ja oma Eesti lipukesega mõne fotosessiooni korraldanud, aga pole üldse jaksu ja tahtmist midagi teha. Vaevaliselt suutsin end poodi ajada, et endale mett, sidrunit ja ingverit osta. Poes oli päris naljakas, seal on pidevalt kassas üks ja sama noormees ja ta on alati hästi viisakas ning täna sattus kuidagi nii, et olime poes ainult kahekesi. Pakkisin rahulikult oma asju kotti kui ta lambist hakkas mind küsimustega pommitama. Mida ma teen siin, mida ma õpin, kus õpin, miks õpin, kaua õpin, kust ma tulen, kas tõesti viitsisin terve selle maa maha reisid, et siia õppima tulla, kas meeldib, kuidas meeldib jne. Mõtlesin, et ei saagi enam tulema sealt. Väga naljakas, tahaks Eestis sellist asja näha. 

Homme on teisel pool jõge Eesti pidu, kuhu on oodatud kõik kursusekaaslased ja muud kohalikud inimesed, kellega siin tutvuda oleme jõudnud. Liis ja Kristiina on korralduse koha pealt põhilised asjapulgad ja mina olen lihtsalt eestlane. Kavasse kuulub viktoriin, kus on loomulikult ainult Eestit puudutavad küsimused, kõlab ainult Eesti muusika ja kuna Eesti tüdrukutele tulevad sellel ajal just kodumaalt külalised, siis pakutakse ka kiluvõileibu ja muud seesugust Eestile iseloomulikku näga ning dresscode on loomulikult ka sini-must-valge. Rohkem mul polegi vist midagi öelda. Ah jaa, loobusin norra keele kursustest, sest pole raha nii palju, et saaks sinna 100€ kulutada, samuti on mul kahel päeval praktika ja gruppi vahetada oleks liiga keeruline ning kõigele lisaks olen veel haige ka, nii et suuremat õppijat poleks must niikuinii.

Kommentaare ei ole: