kolmapäev, 10. veebruar 2016

Tubane päev

34. päev 2 °C, Elverum

Eile ei andnud süda rahu ja kirjutasin oma koordinaatorile ning rääkisin talle enda murest, et siin vastutahtmist võlglaseks olen hakanud. Tema soovitas mul ülekanded teha Eesti arvelt ja võimalikult kiirelt, sest viivised olevat üüratud. Egas midagi, läksin ja proovisin, kuid ei õnnestunud, sest arvetel on tavaline kontonumber, aga mul oli vaja IBAN-i. Kirjutasin siis neile, kes mult raha nõuavad. Üks vastas kohe, andis IBANI-i ja BIC-koodi ning arvatavasti on nüüd arstiarvega korras. Inkassolt sain norrakeelse vastuse, et täname päringu eest, hetkel ei viibi kontoris. Hea, et on olemas Google Translate, muidu nuputaks siiani, mida nad mulle kirjutasid. 

Registreesin end ka internetis Norra elanikuks. See ei päästa mind küll politseijaoskonna külastusest, aga algus on tehtud. Jaoskonda tuli aeg panna ja seda sai teha ainult teisipäevaks või neljapäevaks. Ja loomulikult ei saanud seda teha just selleks neljapäevaks ja järgmisel teisipäeval ma olen Lillehammeris, seega sain aja panna endale alles 23. veebruariks. Õnneks on samal päeval Hamaris ka esimene norra keele tund, seega üks sõit. Kuigi ma ei tea, mis nendest kursustest üldse saab, sest viimased kaks tundi ma ei saa minna. Poolikult neid vist ka läbida ei saa, sest lõpus on test ja lisaks saame selle eest veel kaks EAP-d. 

Eile kirjutasin ka Gautele, et uurida, kas on väga hull kui ma märtsis mõned päevad koolist puudun, et Eestisse minna. Vastust ootan siiani ja mõtlen, kas peaksin uuesti kirjutama või ootan veel veidi. Loodan, et ta vastab positiivselt, sest nii saan ikka kõvasti eurosid kokku hoida, muudel kuupäevadel on koolivaheaja tõttu lennupiletid ikka väga kirved. Kohe, kui vastuse saan, ostan piletid ära ja kui kõik läheb plaanipäraselt, siis lendan Eestisse juba 13. märtsil. 

Täna oli algselt plaan jalutama minna, aga ilm oli hall ja pime, seega pesin hoopis pesu ja koristasin tuba ja olesklesin niisama. No ja kui ikka midagi ei tee, siis ei ole ka millestki kirjutada. Ilmateade lubab homseks päikest, seega loodan, et tuleb vähe tegusam päev. Naljakas, aga jubedalt tahaks suusatada. Suusad aga on koolis luku taga. Eile oleks need sealt kätte saanud, aga siis nagu ei tahtnud suusatada. 

Kommentaare ei ole: