pühapäev, 7. veebruar 2016

Mõttetu pühapäev

31. päev 5 °C, Elverum

Ja ongi kuu aega möödunud, päris ruttu, aga võiks vee kiiremini liikuda see aeg. Ma täna ei teinud muud kui et käisin poes. Pühapäeviti on siin küll üldjuhul poed kinni, kuid üks Kiwidest on avatud. Mitte küll terve pood, vaid paar vahet ja need vahed on nii kitsad, et kohe minnes pead teadma, mida tahad, sest tagasi enam ei saa, juba on rahvas ees.  Nagu raske oleks siis terve pood lahti hoida kui niikuinii avatud on. Vaja oli mune ja neid õnneks sai, saia sain ka, kuid viilutada mitte, sest see oleks pühapäeval juba liigne luksus. 

Panin tähele, et käsimüügiravimeid on siin võimalik poest osta, näiteks valuvaigisteid või ninaspreid ja hinnad on üllatavalt normaalsed, umbes nagu Eestiski. Üldse on siin asjad, mida kulub vähe, näiteks hügieenitarbed, suhteliselt sama hinnaga nagu meil, mõned asjad isegi odavamad, foolium ja küpsetuspaber maksavad vaid sente. Kallis ongi siin toit, alkohol, tubakas ja transport. Sellega seoses avastasin täna, et rongisõit Lillehammerisse ja tagasi läheb mulle maksma 32€ ja see on üliõpilase hind. Ma ei saa aru, kuidas on see võimalik, et üliõpilane selle omast taskust kinni maksma peab kui see on kohustuslik kooli osa. Toidu pean need 6 päeva samuti ise muretsema. Kogu see teema on siin nii kulukaks osutunud ja kuigi ma teadsin, et see odav lõbu olema ei saa, siis aus oleks neil olnud siiski mind sellest enne kandideerimist teavitada. Vaikselt hakkab juba masendus ligi hiilima, sest tahan ka vahepeal Eestisse minna, aga kui nad nii jätkavad, siis mul ei jätku selleks lihtsalt enam raha.  

Kommentaare ei ole: