pühapäev, 28. veebruar 2016

Portfoolio

52. päev 1 °C, Elverum

Tänane päev on tervenisti portfoolio nahka läinud. Arvasin, et saan seda ka homme teha, aga tähtaeg on hoopis hommikul kell 10, mitte õhtul. Peaaegu on valmis, aga jubedalt venib ikka see mu käes. Portfoolio peab sisaldama üksikasjalikku ülevaadet minu esimese ööbimisega matka kohta. Siis on vaja arutleda nii endale kui grupile seatud eesmärkide üle, millised need olid ja kui hästi neid täita suutsime. Lõpetuseks veel väike arutelu selle üle, kuidas vabas õhus viibimine ja kontakt loodusega meie tervisele hea on. Ja kuigi see on minu nägemus matkast, siis millegipärast on ikkagi kohustus ka muud kirjandust kasutada ja see teeb selle asja veel eriti tüütuks. Eesti keeles oleks see vägagi kerge ülesanne, aga inglise keele oskus mul veel nõnda hea ei ole, et muudkui aga kirjuta. Pidevalt pean mingite sõnade õigekirja kontrollima ja mõned laused üldse ümber mõtlema, sest ei suuda neid inglise keelde panna. See kõik aga võtab mul meeletult aega ja mu pea on juba paks otsas. Lähen nüüd ja jätkan oma kodutööd.

Kommentaare ei ole: