pühapäev, 17. jaanuar 2016

Vaikne pühapäev

10. päev -19 °C, Elverum

Järjekordselt raiskasin pool päeva molutamise peale, kuigi plaan oli varakult toast välja saada. Tahtsin minna jälle sinna saarele, kuid seekord teiselt poolt. Etterutates võin öelda, et saarele ma ei jõudnud. Usaldasin liialt oma vaistu, aga me teame mu orienteerumisoskust. Ekslesin päris pikalt, kuni olin juba linnast välja jõudnud. Jõudsin mingi järsakuni, kust siis nägin, et sild jäi juba jupp aega tagasi selja taha. Aga need vaated, mis ma eest leidsin, olid seda väärt. 


Sild on seal kaugel ja paremal on saar


Üritasin iseennast pildistada


Seadsin sammud tagasi ja läksin uuele katsele. Ja jõudsingi vabaõhumuuseumini, läbi mille oleks pidanud jõudma sillani. Värava pealt aga lugesin, et muuseum on talvel ainult neljani avatud, mis jättis mulle kõigest 10 minutit. Tegin kiire sissepõike, kuid kauaks ei julgenud jääda, sest ei tahtnud, et juhtuks nagu ükskord, kui südatalvel Mariga Zavoodi sisehoovi lõksu jäime. Pean sinna kindlasti tagasi minema, sest järjekordselt liiga ilus oli kõik. Kõndisingi koju tagasi ja keerasin eilsetest krevettides kiirelt salati kokku. Millegipärast on mul siin koguaeg nälg. Nad nagu topiks midagi toidu sisse, mis paneb mind koguaeg sööma. Või siis ma söön kõike seda tagasi, mis oktoobrist jaanuarini söömata jäi. Loodan, et Eestisse tulen ikka omal jalal, mitte veeredes. Ühtlasi ei meeldi selline õgimine ka mu pangakaardile.

Ega täna ei olegi suurt rohkemat kirjutada, hakkan aga jälle oma koolitöid tegema ja mingi hetk pean homsele matkale söögi kaasa tegema ja pesus võiks ka täna ära käia, sest märgade juustega siinses kliimas matkata ei ole just kõige parem mõte. Lõpetuseks, nagu ikka, mõned fotod.


Kell on 3


Talvevõlumaa


Mööda jõeäärt


Siin ei kasutata soola


Mulle lihtsalt meeldib maju pildistada


Ei saa ka Norras ilma Jehoovakateta


Glomma


Tagasi linna


Loojangu peegeldus


Vabaõhumuuseumis


Jalgratas on populaarne ka talvel

Kommentaare ei ole: