kolmapäev, 11. mai 2016

Suvi sai korraks otsa

108. päev 14 °C, Elverum

Arvasin, et minul on midagi viga, sest kui õue läksin, siis maja kõrval rahvas päevitas, aga mul oli jube külm. Päike küll paistis, aga no ma poleks küll suutnud end alasti koorida. Hiljem vaatasin ilmateadet ja sooja oli ainult 14 kraadi, seega imelikud on hoopis nemad, kes sellise ilmaga päevitada suudavad. 

Olen kaks päeva ainult toas olnud. Midagi ei viitsi teha, kuhugi ei viitsi minna, täielik motivatsioonilangus. Vaba aega on liiga palju, aga midagi tarka sellega peale pole hakata. Ma ei saa aru, miks on vaja venitada seda lõppu niimoodi. Terve mai ei toimu koolis sisuliselt midagi ja siis juuni alguses on see liustikumatk ja pärast seda viimane eksam. Oleks ju võinud selle maikuusse paigutada. Asja teeb eriti halvaks see, et ma pean ka üüri maksma terve juuni eest, kuigi olen siin ainult pool kuud ja see läheb mulle maksma 3600 NOK (390€). Väga masendav. 

Kommentaare ei ole: