teisipäev, 31. mai 2016

Kuumalaine

128. päev 25 °C, Elverum

Ilm oli kuum nagu lubati, kuigi toas ei saa sellest aru, sest päike ei paista siia kunagi ja elan natuke keldris. Isegi radiaator on mul endiselt sisse lülitatud, sest ilma läheks päris rõskeks. Magasin muidugi kaua ja järve äärde jõudsin alles kolmeks, aga ega minusugune ei tohigi varem päikese kätte minna. Ujuma täna veel ei jõudnud, sest kaldaäärne vesi oli mingi kahtlase sodiga kaetud. Kaks tundi imesin seda päikest endasse, rohkem ei suutnud. Homme lähen jõe äärde ja loodetavasti on seal paremad tingimused vette minemiseks.


Nägin parte


Need samad pardid


Aed rohelusse


Tunnel


Nokitsesin veidi ka oma viimase portfoolio kallal, aga vaevaliselt läheb see mul. Saaks vaid eesti keeles kirjutada, kirjutaks raamatu, aga inglise keeles mõtle igat lauset ja siis kukub ka nagu neljanda klassi kirjand välja. Eks ma ta lõpuks ikka ära teen, sest mis mul üle jääb. Ei ole see mul esimene, aga õnneks on viimane.

Õhtul küürisime veel Soliniga ühisruume, sest homme tuleb kontroll.  Zoi vist arvab endiselt, et elab hotellis, sõi rahulikult võileiba ja vaatas pealt. 

Kommentaare ei ole: