neljapäev, 12. mai 2016

Ja suvi on tagasi

109. päev 21 °C, Elverum

Pool päeva molutasin niisama maha, sest nii on mul kombeks. Kui lõpuks õue jõudsin, oli päike pilve taha kadunud. Ma tükk aega mõtlesin, kas ma üldse viitsin kuskile minna, aga toas passimisest sai ka kõrini, seega ajasin ikka jalad kõhu alt välja ja läksin järve äärde. Sealt leidsin väikese poolsaare ja sellelt omakorda pooleldi põlenud paadisilla, kuhu oma teki laiali laotasin ja tunnikesse pikutasin. Kahetsesin muidugi kohe, et nii hilja toast välja sain, sest ilm oli mõnus ja homme on ainult 12 kraadi ja sellele järgnevad päevad ka ei tõota just väga soojad tulla. Samas sobivad jahedad ilmad jalutamiseks paremini ja mul ongi üks konkreetne ring, mida ma tahan teha, aga see on 20 km. 


Pesa


Järv


Poolsaar

Kommentaare ei ole: