reede, 27. mai 2016

Nico ja Johani sünnipäev

124. päev 14 °C, Elverum

Viimasel ajal on pidevalt mingi pidu, küll keegi lahkub, siis on kellelgi sünnipäev. Ei jõua sammu pidada ja olen mitmele üritusele lihtsalt minemata jätnud. No vahepeal mul oli siin kergekujuline masendus ka, siis ei viitsinud üldse nina toast välja pista. 

Kuna eile oli tuju hea, sest üks koolitöö sai jälle kaelast ära, siis otsustasin sünnipäevale minna. Nico on Belgiast ja Johan Tšehhist ning nad lubasid meid toiduga kostitada. Tasuta söögi vastu pole mul midagi ja kuigi ma olen toidu suhtes veidi valiv, on ikka huvitav proovida sööke, mis muudes riikides on populaarsed ja meil mitte nii tavalised. Sõime Tšehhi rahvustoitu svičková with dumplings, ehk siis veiseliha kaste koos aurutatud saialaadse tootega. Pidavat olema väga popp söök nii tšehhide endi kui ka turistide seas ja maitses isegi mulle. Magustoiduks sõime pannkooke puuviljade ja šokolaadikastmega, mina küll rohkem puuvilju. 


Svičková with dumplings. Foto: Google


Istusime umbes poole kaheni, rääkisime juttu ja olime niisama. Palju meid ei olnudki, sest endiselt on kõik kuskil ilma peal laiali. 

Kommentaare ei ole: