pühapäev, 3. aprill 2016

Norrakas on laulurahvas

69. ja 70. päev 9 °C, Elverum

Taas on olnud kiired ajad. Terve eilse ja tänase päeva olen tegelenud oma Winter Sports'i kolmanda osaga. Seetõttu ei näinud ma ka eile mõtet blogida, sest mida sa kirjutad kui pole midagi öelda. Igatahes sain selle uurimistööga ühele poole ja saatsin ka ära, tervelt 22 tundi enne tähtaaega. Success. Nüüd võin öelda, et vähemalt ühe ainega on lõplikult ühel pool. Ega ma sealt teab mis head hinnet ei oota, sest kui ikka inglise keel ei ole emakeel, siis on raske midagi maksimaalselt heale tulemusele kirjutada. Ja üldse on eksamid rohkem minu teema kui iseseisvad tööd, aga no E peaks ikka välja vedama. 

Aga tulles pealkirja juurde, siis jah, norrakas on laulurahvas. Olen seda ka varem tähele pannud, aga sellel nädalavahetusel torkas kohe eriti silma (kõrva). Kui ikka napsu võetakse, siis ka laul valla lastakse. Kuna mul oli tegemist oma kooliasjadega, siis olin terve nädalavahetuse kodus, aga see ei tähenda, et teistel pidu pidamata jäi. Igatahes oli kosta igalt poolt laulu. Aegajalt on ikka asja õue ja siis akendest on kosta, kuidas seltskonnad kooris kõva häälega laule kaasa laulavad. Ka ülemised tüdrukud tõmbasid laulusae käima, nii et arvutist filmi vaadates volüümi juurde pidin keerama. Üks päev kõndis mööda 20-pealine noormeeste kamp ja ka nemad laulsid täiest kõrist ning neil oli lausa eeslaulja, kes ette laulis ja siis teised kooris kordasid. Laulgu aga, minul  on lõbus.

Kommentaare ei ole: