esmaspäev, 18. aprill 2016

10 ainepunkti käes

85. päev 7 °C, Elverum

Kui oma kirjaliku töö eest sain ma maksimumtulemuse, siis eksam nii hästi ei läinud ja kuna eksam moodustas hindest 60%, siis kokku tuligi C. Ei saa öelda, et ma hindega rahul poleks, aga alati saaks paremini. Winter sports'iga on nüüd lõplikult ühel pool ja saab keskenduda ülejäänud ainetele. 

Täna oli taas ronimistund ja tõdesin, et see ei ole ikka päris minu spordiala. No ei ole kuidagi nauditav. Mida kõrgemale ma ronin, seda kiiremini ma alla tulla tahan. Füüsiliselt saan hakkama, aga aju blokib. Sellele vaatamata on mul hea meel, et ma selle kogemuse saan, sest uusi asju meeldib mulle alati proovida. Kolm tundi veel ja siis juba uued väljakutsed.

Ülejäänud päeva sehkendasin ringi, käisin poes ja jalutasin niisama, vahepeal magasin ka. Igavaks on see elu siin kiskunud. Vaba aega on palju, aga kuna rahaga on vägagi nukrad lood, siis ei ole võimalust ka kaugemale uudistama minna. Nii ma lihtsalt kulgen neid päevi siin maha. 

Kommentaare ei ole: