kolmapäev, 20. aprill 2016

Kolmas ronimistund

87. päev 9 °C, Elverum

Sai jälle ronida. Iga kord läheb järjest keerulisemaks, nii et see "rada", mida ma esimesel päeval ronisin, nüüd lausa redelina näib. Nii lihtne oli see. Köied olid alla võetud, seega pidime need ise panema. Ronisid veidi, kinnitasid end seina külge, ronisid veel veidi, kinnitasid jälle ja nii ikka kõrgemale ja kõrgemale. Kui täna peale esimest ronimist alla sain, oli sellest adrenaliinitulvast ikka korralik värin sees. Ma ei oska seisukohta võtta, aga natuke nagu juba meeldib.


Soojendusseinake


Päris


Et veidi heastada oma nurinat ukrainlaste suusatamisoskuse pihta, siis kiidan ka. Ma küll ei tea, kuidas kahel teisel ukrainlasel läheb, sest nad on teises grupis, aga Kateryna teeb mulle küll ronimises silmad ette. Seinal on tal seda julgust ikka kõvasti rohkem kui suusarajal. Olid ka mõned kukkumised. Kõik on muidugi elusad ja terved, sest oled siiski köiega seina küljes kinni ja teisel pool köit on samuti inimene, aga mõned meetrid langemist on ikka. Järgmises tunnis pidimegi kukkumist õppima. 

Homme õhtul korraldab Solin siin meie korteris õhtusöögi, et pakkuda välismaalastele Norra traditsioonilist sööki Fårikåli. Natuke meenutab see meie kapsahautist, aga pole just päris see. Ootan huviga, sest kõik komponendid - kapsas, liha, kartul - maitsevad mulle päris hästi. Wikipedia andmetel kasutatakse fårikålis lammast, aga seda, kuidas lammas maitseb, ma ei teagi, olen ainult jutte kuulnud. 

Kommentaare ei ole: