teisipäev, 12. aprill 2016

Det er varmt og sola skinner

79. päev 13 °C, Elverum

Täna kooli ei olnud, oli kõigest kolm tundi norra keelt. Sõnavara tuleb järjest juurde ning sekka õpime ka veidi grammatikat. Kui kursused läbi, saame sertifikaadi, et oleme kursuse läbinud. Lõpus on eksam, kuid see ei ole kohustuslik, tõendi saavad ka need, kes eksamit ei tee. Mina teen selle arvatavasti siiski, esiteks motiveerib see mind rohkem õppima, teiseks saan ma siis ka kaks ainepunkti (mida mul küll enam vaja ei ole, sest punkte on niigi üle) ja kolmandaks läheb sertifikaadile kirja, et olen kursuse lõpus eksami teinud, seega peaks sellel paberil siis ka rohkem kaalu olema. Enne eksamit ma kindlasti vihkan ennast, et endale vabatahtlikult lisakohustusi juurde võtsin, sest liiga elavalt on veel meeles see ladina keel, aga kui punktid käes, on ikka hea tunne küll. 

Keeletund lõppes kell 12 ning kuna ma juba toast väljas olin, läksin araablaste poodi otsima. Kuulujutud käisid, et seal pidi igast huvitavat kraami olema ning hinnad odavamad kui mujal. Mina läksin sinna chillijahile, sest mujal tuleb kolme kauna eest 2,5€ välja käia ja seda nagu väga teha ei taha, sest chillit kulub mul ohtralt. Leidsin sealt suure koti kuivatatud ja purustatud eriti terava chilliga, hinnaks 2€, aga nende makseterminal ei tunnistanud kahjuks mu Swedbank'i MasterCard'i. Sularaha mul ei olnud, seega jäi ka ost sooritama, ostsin hoopis Kiwi toidupoest chillipulbri, mis muidugi on absoluutselt mõttetu, aga parem kui mitte midagi. 


Araablaste poeesine


Tee peal tegin mõned pildid ning tulin koju süüa tegema. Koristasin ka veidi oma tuba ning muud elamist. Tulles pealkirja juurde, siis õues on soe ja päike paistab. Maja kõrvale on paigaldatud lauad ja pingid, kus esimesed aktiivsed juba õlut rüüpasid ja pitsat sõid. Saan ehk isegi mõni päev seal ilma nautida ja isegi mu internetijuhe peaks aknast sinnani ulatuma. Pitsa tellisid nad endale kulleriga ja Norras on tõesti sooline võrdõiguslikkus, kassapidajad on mehed ja pitsakullerid on naised. 


Glomma täna


Sillalt


Ka siia on see komme jõudnud


Sild üle sõidutee


Jalakäijate sild


Veidi tänavakunsti


Mänguväljak


Poiss ja tüdruk


Söök mitmeks päevaks

Kommentaare ei ole: