kolmapäev, 2. märts 2016

Taas tubane

55. päev -2 °C, Elverum

Täna oli vaba päev, aga ega kaua magada ei lastud, sest kell 10 saime siin minu juures kokku, et seda reedest praktikapäeva arutada. Kaks tundi mässasime ja siis sai jälle oma asjadega tegeleda. Ilm oli vilets, nagu oleks ära sõnunud siin üks päev, seega õue ei kiskunud. Natuke aega uimerdasin ringi ja läksin hoopis magama tagasi. Ei tea, mis mul viimasel ajal häda on, aga see meeletu energia on kuskile ära kadunud. 

Nägin väga veidrat unenägu, päeval magades on unenäod alati veidi kummalised. Koolis pandi meile üks aine juurde, milleks oli kergejõustik, aga esimesse trenni ma ei jõudnudki, sest ma ei suutnud endale pooleteise tunni jooksul spordirinnahoidjat õigesti selga saada. Siis tuli Saksmaalt Elverumi ränddisco ja see nägi välja nagu rändtsirkus, mitu vagunit oli ja siis ühes olid suveniirid, mis pidid olema Saksa omad, aga osadele oli peale kirjutatud Haapsalu. Ühes vagunis oli disco ja vaguni peal oli +16. Jube koledat tümakat tuli sealt ja kohalikud Norra noored kõik läksid sinna peole, endal rätikud pähe seotud. Mina tahtsin millegipärast suveniiripoest väikest Saksa lippu, mida ma ei saanudki ja siis tutvusin mustlastega, sest see oli nende business. Mustlased hakkasid mulle mingit usku pähe määrima, sest nad pidi päevas vähemalt 100 liiget värbama. Ütlesin, et ma pole usklik ja ei hakka ka ning siis nad panid mulle needuse peale, mille peale ma ütlesin, et panen vastu, sest Eestis on ka kõik nõiad. 

Ärgates koristasin korteri ära, sest on minu nädal ja no rohkem polegi täna midagi teinud. Ma arvan, et ma homme ka ei tee suurt midagi. Vahel võib laisk ka olla ja kui mul seda blogi ei oleks, siis keegi ei saaks teadagi, et sihuke looder olen.  

Kommentaare ei ole: