laupäev, 12. märts 2016

Koduteel

65. päev 0 °C, Oslo Lufthavn

Olen end kenasti lennujaamas sisse seadnud ja nüüd on vaja kuidagi 9 tundi parajaks teha. Magama ei kavatse jääda, kuigi unekas on küll juba. Mulle meeldis see Rygge lennujaam rohkem kui see, kus praegu olen. Seal oli hea rahulik, vähe inimesi ja üldse kuidagi kodune. Kuna Oslo Gardermoeni lennujaam on ikkagi põhiline lennujaam, siis on siin ka möllu rohkem. Seega jah, magama ei julge jääda, kui just öö jooksul rahulikumaks ei jää. Võtsin kaasa kaks võileiba ning ühe banaani, jogurti ja šokolaadi. Sellega pean siis toime tulema kuni Tartuni, sest pangakaarti mul ju pole. Mul on küll veel 200 NOK sularaha, aga seda hoian ettenägematuteks kulutusteks, sest mul on kahtlaste mõõtudega käsipagas ja mine sa tea, ehk on vaja midagi juurde maksta. 

Täna tegin enne tulekut korraliku suurpuhastuse, isegi kapid ja sahtlid koristasin ära. Sõin ära kõik oma söögi ja pesin puhtaks külmiku. Aeg lendas ja ei pidanud tühja passima. Aga mis ma siin ikka rohkem jahvatan, kirjutan jälle siis kui midagi öelda ka on. Eesti tegemised hoian siiski enda teada. 

Kommentaare ei ole: