pühapäev, 6. märts 2016

Eilsest

59. päev -2 °C, Elverum

Põhjus, miks ma oma eilse postitusega eile ühele poole ei jõudnud, oli see, et kui me Budorist tagasi jõudsime, tegid Johan ja Michael ettepaneku, et võiks õhtul väikse olengu teha. Tegin ühe kokteili ja umbes kaheksa paiku liikusime Amandaga siit naaberkorterisse. Kokku oli meid umbes viisteist ja oli täitsa lõbus õhtu. Nad mängisid sellist mängu, kus pidid üksteisele ilma sõnadeta filme seletama ja siis aja peale ära arvama. Mina ei mänginud, sest ma olin sellest päevast veidi väsinud ja tundsin, et ei jaksa taielda. Vaatasin lihtsalt pealt ja pole tükk aega niimoodi naernud, sest nad ikka väga elavalt näitasid neid filme üksteisele. Mulle meeldib kui inimesed ei karda end lolliks teha ja selles suhtes on mu kursusekaaslased lahedad inimesed. Ikka mitu tundi mängiti seda mängu ja samal ajal joodi ära ka üsna palju alkoholi, kuigi joobeaste jäi kõigil viisakaks, keegi labaseks ei muutunud ja oldi pigem niisama veidi ülemeelikus tujus.  

Kui mängida enam ei viitsitud, siis hakati youtube'st lugusid laskma ja läks suuremaks tantsimiseks. Vehiti ikka korralikult, tüdrukud haarati sülle ja keerutati nii kuis jaksati. Mina pole suurem  asi tantsulõvi, seega sain taas lihtsalt pealt vaadata ja naerda. Vahepeal liitusid meiega ülakorruselt Norra tüdrukud ning nemad olid küll maani täis. Nägin jälle sebimistaktikat Norra tüdrukute moodi, see on siis selline, kus lihtsalt agressiivselt määritakse end kaela, istutakse sülle jne. Eesti peol Jonas rääkis mulle, et kõik Norra naised siiski nii ei tee ja neil, kellel kombeks niiviisi käituda, on ka teatav maine. Tõesti, oma norrakast korterikaaslast Solinit pole ma kunagi nõnda tegemas näinud. 

Üks hetk otsustasime edasi Lokketisse minna ning taas oli seal üsna palju rahvast. Ega me seal kaua ei olnud, natuke aega seisime ja siis läksime edasi kohalikku diskoteeki. Ma olin seal juba ühe korra varem käinud, kui sealt mööda minnes head lugu kuulsin ning selle peale sisse läksin. Seal käis samuti kõva tantsimine. Ma istusin mingisse suvalisse lauda, rääkisin veidi kohalikega juttu ning kui Michael koju hakkas tulema, kasutasin juhust ja tulin ka ära. Vahelduseks päris hea kui ei pea üksi koju kõndima. Midagi sensatsioonilist eile ei juhtunud, aga üle pika aja oli üks lõbus õhtu. Homme jälle kooli, ning teisipäeval on esimene norra keele tund siin Elverumis. Ma ei mäleta, kas ma juba olen kirjutanud sellest, aga igatahes jõuti järeldusele, et tuleb ikka need kursused koju kätte tuua, sest Hamarisse olid nõus sõitma vaid üksikud. Nii et saan siiski keelt õppida ja raha jääb ka alles. 

Kommentaare ei ole: