neljapäev, 16. juuni 2016

Viimased toimetused

144. päev 23 °C, Elverum

Täna olen peamiselt pakkimisega tegelenud. Ise ka ei usu, aga kõik asjad mahtusidki ära. Mul on üks suur kohver, matkakott ja väike seljakott. Lennukile võin võtta 50 kg. Tundub palju, aga kui kohvrisse on vaja panna uisud, kaks paari matkasaapaid, kummikud ja veel neli paari jalanõusid, lisaks kaks magamiskotti ja muu matkaraam ning kõik riided ja koolipaberid, siis enam ei tundugi, et nii palju oleks. Kaalu mul muidugi pole, aga vast mahub sinna 50 kg sisse kogu see hunnik.

Plaan oli, et lähen täna vara magama, sest hommikul on vaja asuda kuuese bussiga lennujaama poole teele, aga plaaniks see jäigi. Otsustati veel üks lõpupidu maha pidada, millest mul mööda nihverdada ei õnnestu, sest see toimub mu magamistoa akna taga ja magamisest nii ehk naa midagi välja ei tuleks. 

Kommentaare ei ole: