laupäev, 11. juuni 2016

NOP 2016 lõpupidu

139. päev 18 °C, Elverum

Eile oli NOP 2016 (Nordic Outdoor Program) lõpupidu, kuhu ma jäin kõvasti hiljaks, nii kolm tundi ja jõudsin täpselt selleks ajaks kui nad olid lõpetanud video vaatamise, mille Nico meie poolaastast kokku oli pannud. Nii mõnelgi oli see video pisarakanalid valla tõmmanud. Kohal olid ka meie õppejõud, Gaute ja Lise, kes küll juba lahkumas olid. Enne veel käisid ja kallistasid ükshaaval kõiki, mille peale ma taas kord veendusin, et ei ole eriline kallistaja. 

Minu jaoks jäi see pidu üsna lühikeseks ja olin esimene, kes koju tuli. Jõin õlut ja see tegi mind kuidagi uimaseks. Oma osa mängis kindlasti ka see matk, sest tunnen, et taastun sellest ikka veel. Sain kätte oma kirjad ning poisid olid meisterdanud mulle puust silma, sest ma olevat vaikne jälgija, keda iga grupp vajab, tuues kaasa rahu ja lõõgastust. Teised pidutsesid hommikuni ja olid hiljem ka Lokketisse läinud. 

Lõpetuseks video meie poolaastas, mis Nico kokku pani. Kõikidest tegevustest ma osa ei võtnud, näitkes ei käinud ma Tromsøs ja surfamas, sest need ei klappinud kuidagi minu eelarvega. 


NOP 2016

Kommentaare ei ole: