pühapäev, 12. juuni 2016

Vaikselt valmistun lahkuma

140. päev 20 °C, Elverum

Alustasin pakkimisega, õigemini esialgu kõigest asjadest vabanemisega. Tegin tühjaks oma seina, kuhu ajajooksul üksjagu pilte oli kogunenud. Pesin ära akna ja võtsin tolmu kohtadest, kust ma seda tavaliselt ei tee, näiteks kapiotsas, lambilt, mingilt imelikult puust asjalt, mis lae alt jookseb jne. 

Pean ära viskama päris palju asju ja veidi nõme on seda teha, sest kõik need on täiesti kasutuskõlblikud, aga ei hakka ju kohvrisse toppima näiteks tekki ja patja või madratsikatet või panni vms. Ma võiksin need küll ära anda Namibia poodi, aga voodiriideid vajan ka viimasel ööl ja ainult panni pärast ei viitsi ka seda käiku ette võtta. Seega teen südame kõvaks ja reede hommikul tõstan kõik prügikasti äärde, kuigi eelistaksin nendele asjadele taaskasutust. 

Natuke nagu ei ole kohale jõudnud, et kohe kohe lahkun siit. Samas jõudis mulle üsna hilja pärale ka see, et ma siia tulen. Alles Rygge-Oslo rongis hakkasin mõistma, et olen Norras. Tunded on vastakad, ühest küljest oleks nagu kahju minema minna, teisest küljest ei ole jälle üldse. 


Sein, mis nüüd on tühi

Kommentaare ei ole: