reede, 3. juuni 2016

Jõe ääres

131. päev 27 °C, Elverum

Tahtsin minna jälle sinna muuseumi külje alla liivale lebama, aga loomulikult oli värav taas kinni. Lugesin siis seda silti seal väraval, kus lahtioleku ajad hooaegade kaupa välja on toodud, ning tuleb välja, et soojal ajal avatakse nii muuseum kui ka saar alles kell neli õhtul. Täielik absurdsus. Ma ei saa aru, milleks see vajalik on. Alguses arvasin, et see on mingi nädalavahetuse teema, et mingid üritused ja siis lihtsurelikele suletud, aga vist ikka läbiv teema läbi suve. Vähemalt on norra keele õppimisest nii palju abi, et suudan siltidest aru saada. 

Mis seal ikka, kõndisin teisele poole jõge ja laotasin oma teki sinna maha. Muidu polnud vigagi, aga vette ei saanud minna. Üritasin jälle seda Rootsi kriminulli lugeda, mis ma endale Hamarist ostsin, aga 60 lk hiljem ei toimu endiselt mitte midagi. Kui lõpuks Eestisse jõuan, loen terve raamatukogu läbi. Kaks tundi suutsin vastu pidada, siis tulin koju ära.


Jalakäijate sild


Glomma ja sillal kasvav kaseke


Heki taga


Mulle on hakanud närvidele käima üks lind, nimelt metsvint. Juba kuu aega laulab lakkamatult mu akna taga. Jube veider, sest tegelikult linnulaul ei häiri mind. Ta lihtsalt ei jää vait ja ma kuulen teda isegi siis kui ma teda tegelikult ei kuule, nii ajju on pugenud oma lauluga. Selline tunne, et kõik teised maailma metsvindid on omale juba kaaslase leidnud, aga see õnnetu on ikka üksi ja keegi teda ei taha. 


Tüütu lind

Kommentaare ei ole: