pühapäev, 5. juuni 2016

Jälle jõe ääres

133. päev 23 °C, Elverum

Kuna eile oli tore, otsustasime üritust korrata. Seekord saime varem toast välja ning plaanisime veidi kauem olla. Tegime Soliniga söögi kaasa ja läksime jõe äärde Larat ootama, kes loomulikult tunnikese hilines. Lebasime niisama ja mina üritasin seda raamatut jälle lugeda, aga ma ei saa aru, kellele see kirjutatud, kes on sihtgrupp, mina seda lugeda ei suuda. Päike küttis korralikult ja pidin end aegajalt jões jahutama. Vesi on külm, sest tuleb ülevalt mägedest. Umbes neli tundime olime seal, siis pidin mina lahkuma, sest homseks matkaks oli vaja toit ette valmistada ning ka asjad olid pakkimata. 


Siit sai vette


Ma tean ise ka, et see blogi siin - ärkasin, jõin kohvi, tegin seda ja toda - teemaks kisub ja ääretult igav lugeda on, aga kuna ma olen siiani iga päeva kohta sissekande teinud, siis ei taha nüüd enne lõppu loobuda ka. Mõtted on juba omadega Eestis ja viitsi siin enam uusi seikluseid väga ette võtta. 

Kommentaare ei ole: