teisipäev, 14. juuni 2016

Kreeklasega kahekesi

142. päev 22 °C, Elverum

Olen homseks eksamiks valmis, tegin põhjaliku tunnikava ning lugesin läbi märkmed, mis ma selle poole aasta jooksul kirja olen pannud. Hea, et tegin märkmeid, sest mäletan kui koolis räägiti, et pole vaja kirjutada, kõik materjalid pannakse õppeinfosüsteemi üles, aga jah, loomulikult seda ei tehtud. Liigne agarus ei olegi alati ogarus. 

Eksam on outdoor leadership aines ning selles aines pidime ka kõige rohkem asju tegema. Kaks praktikat - Elverumi keskkoolis ning olümpiamängudel. Kaks portfooliot, eksam ning kõikidel matkadel pidime kordamööda ka grupijuhid olema. Hindamisel arvestatakse seda kõike ning samuti seda, kuidas me arenenud oleme ning tagasisidet andnud. Eksam moodustab hindest 60% ning ülejäänud kraam 40%. 

Eksam läheb kindlasti natuke aia taha, sest teades ennast, vuristan ma kogu teema kahe minutiga ette, jättes rääkimata umbes pooled asjad, sest ma lihtsalt unustan neist rääkida. Seetõttu ongi kirjalikud eksamid rohkem minu teema.

Oleme nüüd siin korteris kreeklase Zoiga kahekesi, sest Solin kolis välja. Jätsime kallistades hüvasti ning lubasime üksteist enda eludega kursis hoida. 

Kommentaare ei ole: